İşyerleri için; çalışma yapılmayacak gün var ise (pazar günü, bayramlar, abone tarafından belirlenmiş olan özel günler vs.) şifre kullanılarak giriş yapılsa dahi ilgili lokasyon aranarak parola karşılığında teyit alınır ve ardından iş yeri sahibine telefon ile ulaşılarak bilgi verilir.
Abonelerin belirttiği açılış saatinde belirtilen lokasyonda açılış gerçekleşmez ise TİM operatörleri tarafından firma sahibine telefon yolu ile bilgi verilir.
Risk seviyesinin yüksek olduğu lokasyonlarda (ATM kabinleri, kasa daireleri, depolar, vb.) abone tarafından belirlenen işlem süresi aşıldığı takdirde TİM operatörleri tarafından derhal ilgili birimlere haber verilir.
Aboneler istedikleri saatte TİM operatörlerini arayarak parola karşılığında alarm sistemlerinin kurulu olup olmadığını öğrenebilirler.
Alarm sisteminde oluşabilecek arızalar (Elektrik kesilmesi, akü azalması, dedektör pil azalması vs.) anında TİM operatörü tarafından abonelere ve teknik servislerine iletilir.
TİM Alarm Kontrol Merkezi her abonenin alarm sistemi paneli ile günde en az bir kere olmak kaydı ile haberleşir. Test kontrolü denilen bu işlem sonucunda panelin alarm merkezi ile haberleşmediği fark edilir ise bu durum alarm olarak algılanır, abone ve teknik servisine derhal haber verilir.
TİM operatörleri abonelerine 7/24 saat teknik asistanlık hizmeti verir. (Şifre değiştirilmesi, yeni şifre oluşturulması, alarmın kurulması veya kapatılması esnasında meydana gelebilecek sorunların giderilmesi, alarm panelinin saatinin ayarlanması vb.)